-
Gökhan Depo

Gökhan Depo

Projektiassistentti, kasvatustieteen maisteri

Yhteiskunnallinen vuorovaikutus, kasvatustiede, organisaatiojohtaminen, korkeakoulutus, evaluointi (esim. yliopistorankingit), viestintämuotoilu, yhteiskuntasuhteet, kansainväliset osaajat, laadulliset tutkimusmenetelmät

+358 41 3143 406 gokhan.depo@e2.fi
  • Ulkomaisten tutkijoiden yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen ja vaikuttavuuden vahvistaminen Suomessa
  • Tutkijoiden vaikuttavuutta vahvistamassa -hankkeen koordinointi, tapahtumajärjestelyt ja viestintä
  • Kansainvälisten osaajien Suomi -tutkimushankkeen tukitehtävät (esim. tapahtumien järjestäminen, aineistonkeruu)
  • Viestintätehtävät, mm. osallistuminen julkaisujen ja viestintämateriaalien tuottamiseen
  • Tuotetun tiedon välittäminen sidosryhmille
  • Sidosryhmäyhteistyö

Gökhan Depo työskentelee E2 Tutkimuksessa projektiassistenttina. Hänen tehtäviinsä kuuluu kahden kansainvälisiin osaajiin liittyvän, pito- ja vetovoimatekijöihin keskittyvän hankkeen koordinointi, suunnittelu ja toteutus.

Gökhan Depo on Fulbright-stipendiaatti ja hän viimeistelee väitöskirjaansa Minnesotan yliopiston Organizational Leadership and Policy Development -ohjelmassa. Hänen väitöskirjansa käsittelee perustutkinto-opiskelijoiden käsityksiä yliopistovertailuista eli rankingeista ja instituutioiden laadusta. Gökhan Depolla on humanististen tieteiden kandidaatin tutkinto viestintämuotoilusta Bahcesehirin yliopistosta ja kasvatustieteiden maisterin tutkinto Education and Globalisation -ohjelmasta Oulun yliopistosta.

Ennen E2 Tutkimukseen tuloa Gökhan Depo toimi aktiivisesti korkeakoulutuksen kehittämisen parissa. Hän työskenteli tutkijana Minnesotan yliopiston yhteiskuntasuhteista vastaavalla osastolla (the Office for Public Engagement), jossa hän toimi suoraan vararehtorin alaisuudessa yhteisön osallistamiseen liittyvien ohjelmien arvioinnin parissa. Hän teki aktiivista yhteistyötä arvostettujen ranking-listoja tuottavien organisaatioiden ja yliopistojen johdon kanssa. Gökhan Depon kiinnostus korkeakoulutuksen kehittämiseen syttyi vuonna 2015, kun hän oli vierailevana tutkijana Harvardin yliopiston kasvatustieteiden tohtoriohjelmassa. Harvardissa Gökhan Depo viimeisteli pro gradu -työnsä, jossa hän vertaili Suomen ja Yhdysvaltojen korkeakoulujärjestelmiä. Hän uskoo elinikäiseen oppimiseen ja koulutuksen muutosvoimaan.

Yhteiskuntatieteilijöinä emme pelkästään pääse todistamaan työmme yhteiskunnallisia vaikutuksia, vaan saamme myös mahdollisuuden kylvää siemeniä tulevaisuutta varten. Pyrimme luomaan paremman maailman itsellemme ja tuleville sukupolville. Työssäni pyrin kehittämään yhteiskuntaa jokaisen kansalaisen parhaaksi.

Takaisin listaukseen